Seo verseny konklúzió 2 hónap után
Seo eszközök..
Ez utóbbi jelenleg a munkám is, amivel több sikert is elértem már, tehát elmondhatom, hogy konyítok hozzá valamelyest. A seobaglyak kulcsszótól eltérő, sokkal nehezebb témában is értem el nagyobb volumenű eredményeket, és próbáltam ezt a módszert, az eddigi tapasztalataimat belefektetni a játékba. 2 hónap után rájöttem, hogy máshogyan kell itt játszani. Ha egy olyan kulcsszóról van szó, amit előtte még nem ismert a google, új / más eszközöket kell bevetni.
Ennek több oka is lehet. Az egyik az, hogy így van minden új témával kapcsolatosan, a másik pedig, hogy a google tudja, hogy ez egy keresőoptimalizálási verseny, és máshogy áll hozzá a dolgokhoz. Honnan tudja? Szerintem algoritmusokkal könnyen kideríthető, de az is lehet, hogy csak egy humán kattintás eredménye az egész. Ami lássuk be, semmi időráfordítást nem igényel a google dolgozói körében. Vagy marad az első verzió, miszerint minden új téma, új kulcsszó, új brand esetén új szabályok vannak érvényben. Leginkább az, hogy ki volt az első, és hogyan tartotta meg ezt a pozíciót.
Seobaglyak.org vs. Seobaglyak.com
Nagyon érdekes például az 1. és a 2. hely esete. A seobaglyak.org, Chati oldala jól láthatóan logikusan felépített, és az okos keresőoptimalizálás eredményeképpen van ott, ahol. A linképítés is fokozatos és óvatos, de mindenképpen elég sok értékes linkkel rendelkezik már 2 hónap után. Aztán itt van az ellenpélda a seobaglyak.com, Freedom oldala. Chati oldalához képest ez egy „alultáplált csirkének” sem nevezhető valami (ezen tény hatására természetesen nem veszít semmit a 2. helyéből, ami akár tudatos munka eredménye is lehet). Mégis ott van a toppon a kezdetektől fogva.
Ezt 2 tényezőnek köszönheti, ha eltekintünk a gportál linkektől. Az egyik a jó domainnév választás, a másik pedig a gyorsaság, amiről az imént beszéltem. Az elsők között volt ez a domain, ami megjelent ezzel a kulcsszóval. Az oldal gyengesége egyébként jól kivehető, ha longtail kifejezéseket vizsgálunk, mert akkor elvérzik. Miközben Chati oldala mindenhogyan helyt áll, tehát a megérdemelt helyén tartózkodik. Természetesen mindannyian tudjuk, hogy nem longtail kifejezésekről szól a verseny, hanem a seobaglyak kulcsszóról, ettől függetlenül mindenképpen szót érdemel ez is.
A fent leírt sorok saját vélemények, lehet vitázni róla, lehet másképp gondolni, ez csak az én meglátásom.
Seo verseny konklúzió összegzése
Röviden összefoglalnám a konklúzió lényegét a seo verseny 2. hónapjában. Új kulcsszó és / vagy seo verseny esetén fontos a kulcsszavas domain, a gyorsaság (ki volt az első?). Továbbá meg kell különböztetni a rövidtávú és a hosszútávú keresőoptimalizálást. A verseny esetén nyilván a rövid a mérvadó. Nagyjából megegyeznek a seo eszközök, és azok használata, mégis picit máshogy kell csinálni, és ez a kis különbség akár döntő jelentőségű is lehet. Előnyt élvez az a versenyző, aki részt vett már seo versenyen, mivel nyilván megtapasztalta ezeket.
Seo verseny – 2011. március 17. – TOP5 helyezés
- Seobaglyak.org (Chati)
- Seobaglyak.com (Freedom)
- Seobaglyak.u4.hu (Nero)
- Seobaglyak.hu (Arni, Én)
- Seobaglyak.seo-keresooptimalizalas.hu (Hwellkft)