Facebook hirdetésről
Az, hogy a Timeline kötelező lett a facebook rajongói oldalakon, nem volt az egyetlen változás, hiszen rengeteg változás történt a facebook hirdetési rendszerén belül is.
A hirdetési rendszeren leginkább a méretekben volt változás, ebben a posztban most ezeket emelném ki, a többiről a hivatalos, angol nyelvű tájékoztatóban tudtok információkat szerezni.
Szóval a marketplace hirdetésben szereplő szöveg karatereinek száma 135 karaterről 90-re módosult. Ajánlatos lesz olyan szöveget írni, amiben minimális információ van a termékről, viszont annál több az akcióról, esetleg a különleges ajánlatról, mert ez kattintásra készteti az érdeklődő felhasználókat, ami nekünk jó, hoszen az érdeklődőt könnyen vásárlóvá “konvertálhatjuk” megfelelő landing page alkalmazásával.
Sajnálatos módon a kép méreteken is változtatás ment végbe, így az eddigi 110×80-as képet a 99×72 méretű társa váltja fel. A szponzorált poszt megjelenéseknél a kép mérete 130-ről, 118-ra csökkent. Amennyiben a facebook hirdetés a rajongói oldalatokra lett beállítva, akkor a címe 35 karater lehet, de ha külső hivatkozásra hirdettek, akkor mindössze 25 karakter engedélyezett.
Sok szerencsét az új hirdetés szövegek megírásához és kreatív képeket a hirdetési képhez. Hajrá!
Oszd meg a Facebook-on
1 hozzászólás “Facebook hirdetésről”
Hozzászólás írása
You must be logged in to post a comment.
2012. május 6. - 14:20
Helló
OFF/
Szerinted melyiken érdemesebb hirdetni?
G Adwords avagy a Facebook?
Gondolok itt olyasmire, hogy ár és átkattintási arányok stb…
Gondolom a face-n inkább a tizenéves korosztály kattint reklámra,, nemde?